Amazon tworzy sklep w realu

Tak, Amazon zaprzecza pomysłowi, który przyświecał Bezosowi od stworzenia firmy, czyli idei całkowitej wirtualności sklepu. Przestała ona być całkowita od kiedy okazało się konieczne budowanie magazynów (także w Polsce od 2014 roku). Teraz jednak zmiana jest dramatyczna: Amazon otwiera fizycznie istniejący (czyli z sektora tzw. B&M – Brick and Mortar) sklep pod marką Amazon Go w Seattle (w 2018 ma być ich 20, w ciągu 10 lat – 2000). Sklep ma być niezwykle nowoczesny i stanowić odpowiednik autonomicznych samochodów. Pomysł realizuje wizję sprzedaży, w której klient wchodzi do sklepu, wybiera towar i wychodzi, a cała reszta operacji jest wykonywana automatycznie. Pozwala na to m. in. wyrafinowany system rozpoznawania towarów. Więcej tutaj. AI wkracza w świat handlu detalicznego. Kto się tego spodziewał?
Wygląda to tak: